IMG_4768 copy

World Retail Championship

Tøjfirmaet Dressman havde i løbet af fem dage alle deres 700 butikschefer fra Danmark, Sverige, Norge, Letland, Island og Tyskland igennem et actionfyldt kick-off af nye salgsstrategier, -kampagner, marketing og butiksindretning.
Hele firmaets topledelse var på scenen, og vi må bøje os i støvet for usædvanligt talentfuldt showmanship og en virksomhedskultur som inspirerer, anerkender og glæder både ansatte, samarbejdspartnere og kunder.

Vi leverede en totalløsning med lyd, lys og billede, samt video- og lydklip til hele arrangementet som foregik på Det Kongelige Teaters Nye Scene, Stærekassen i dagtimerne, og i selskabslokaler på Nordatlantens Brygge om aftenen med spisning, dj og band.

Om morgenen når publikum ankom, blev de budt velkommen til Rock’n’Roll Breakfast af en veloplagt, akustisk version af bandet Stagebreakers, som rullede den ene rock-klassiker efter den anden udover de forventningsfulde gæster. TV-Skærme med et count-down ur og tilhørende lydeffekter og speaks fortalte de spisende når det var tid til at gå mod teatersalen.

På scenen i Stærekassen var der ros og oplæg til de ansatte, og masser af fængende aktiviteter på scenen. Den seks meter brede videoskærm med tilhørende 10.000 ansilumen Sanyo Projektor blev brugt flittigt til at vise både vigtige nøgletal, live video fra to kameraer, inspirerende præsentationer, nye salgsværktøjer og reklamefilm og film fra mange af Dressmans butikker, og ikke mindst – et klap-o-meter, så vi kunne måle publikums reaktion på de forskellige indslag. Klap-o-meteret, som i virkeligheden var et 10EaZy målesystem, hvor skærmbilledet var beskåret, den sorte baggrund var gjort gennemsigtig og den grønne skrift gjort hvid via en teknik kaldet key’ing, var et stort hit, og der gik hurtigt sport i at se hvem der kunne larme mest i den gamle teatersal.

Med jævne mellemrum blev aktiviteterne på scenen afbrudt af workshops rundt omkring i bygningen hvor vi havde sørget for flot belysning af tøjudstillingerne, og tv-skærme og højttalere til de mange forskellige præsentationer. Igen spillede tv-skærmene med countdown-urene en central rolle i at få alle tilbage til scenen samtidig, til tiden og på en behagelig måde.

Efter endt dag på Stærekassen blev alle kørt videre ud til spise- og feststedet, Nordatlantens Brygge på Christianshavn. Her var der først lækker middag og underholdning med fotoshow fra dagen på Stærekassen i et flot dekoreret lokale, og efterfølgende kæmpefest med Stagebreakers – nu i elektrisk udgave – og DJ i lokalet ved siden af. Selvfølgelig forstærket af et veldimmensioneret d&b Q7-anlæg og masser af Mac250 wash og Mac Auro fra den danske lysproducent Martin Entertainment.

Arrangementet var en stor success, og den gode Dressman-stemning smittede af på alle involverede.

Corporate

Lad os sørge for at skærmen står helt skarpt og talen kommer helt ned til bageste række.

Læs mere

Cases

PREMIERE PÅ AVENY-T

Nyhed, 23. oktober 2020

I aften har teater Aveny-T på Frederiksberg, premiere på forestillingen “Kussesumpen 2”, en forestilling der tager fat hvor “Etteren” slap – tager fat om kvinden – der hvor […]

Læs mere

LIVE STREAMING FOR ALEFARM

Nyhed, 22. oktober 2020

I sidste uge havde vi fornøjelsen af hjælpe Alefarm med live-ølsmagning med Kasper Tidemann og Mick Øgendahl. Alle kunderne havde dagen inden modtaget en kasse med […]

Læs mere